ILMAINEN TOIMITUS KAIKKIIN TILAUKSIIN SUOMEN SISÄLLÄ

Valuutta:

Palautukset

1. Vetäytymisoikeus (jäähdytysaika):

Directive 2011/83/EUT mukaisesti kuluttajilla on vetäytymisoikeus, mikä mahdollistaa heille ostopäätöksen uudelleenarvioinnin ja sopimuksen irtisanomisen ilman selityksiä. Neljäntoista (14) arkipäivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta asiakkaat voivat käyttää tätä jäähdytysaikaa, palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan ja saada maksun palautuksen ilman kysymyksiä.

2. Poikkeus vetäytymisoikeudesta:

Asiakkaalla ei ole oikeutta rajattomaan tavaroiden palautukseen sopimuksissa, jotka koskevat:

  • Alennettuja tuotteita;
  • Asiakkaan tilauksesta erityisesti valmistettuja ja heidän yksilöllisten vaatimustensa mukaisesti tuotettuja tavaroita. Tähän luokkaan kuuluvat myös kaikki myymälämme tarjoamat itsekiinnittyvät tuotteet, kuten itsekiinnittyvät korkkirullat, itsekiinnittyvät korkkilevyt, itsekiinnittyvät korkkinauhat, itsekiinnittyvät värikkäät korkkilevyt, itsekiinnittyvät koristeelliset korkit, itsekiinnittyvät 3D-laatat ja muut;
  • Kun tavarat eivät palaa täysissä pakkauksissa, esimerkiksi lattiatuotteet;
  • Kemialliset tuotteet, kuten lakat ja liimat;

3. Palautusprosessi ja aikataulut:

Ennen palautusmenettelyn aloittamista, noudata näitä ohjeita:

  • Ilmoita tiimillemme vähintään yhtä päivää ennen tuotteen palauttamista lähettämällä sähköpostia, jossa on tietoa tilauksestasi ja palautettavista tavaroista;
  • Sisällytä täytetty "Palautuslomake", joka on saatavilla pyynnöstä työntekijöiltämme, sekä ostokuitti palautettaessa tavaroita. Lähetä ne yksinomaan meille yhteydenoton yhteydessä annettuun osoitteeseen ja merkitse paketti selvästi palautukseksi;
  • Jos tilaukseen sisältyi "ilmaisia lahjoja", sisällytä ne myös palautuspakettiin. Varmista, että palautetut tuotteet ovat hyvin pakattuja vahinkojen välttämiseksi kuljetuksen aikana. Riittämättömästä pakkaamisesta johtuvat vahingot voivat johtaa palautuksen hylkäämiseen. Palautuksen kustannukset kattaa asiakas. Lisäksi varmista, että ostokuitti on turvallisesti paketissa välttääksesi sen vahingossa katoamisen, väärän sijoittamisen tai vahingoittumisen.

4. Palautukset:

Asiakas vastaa kaikista suorista palautukseen liittyvistä kuluista (esim. pakkaaminen, turvaaminen ja palauttaminen myymälään). Myymälä palauttaa asiakkaalle ostetun tuotteen täyden arvon ostopäivänä.

5. Palautuksen ajoitus:

Vahvistettuaan tuotteiden palautuksen ja tarkastettuaan niiden kunnon, jotta vikaa tai liiallista käyttöä ei esiinny, aloitamme palautusprosessin viivyttelemättä ja viimeistään 14 päivän kuluessa palautetun tuotteen vastaanottamisesta.

6. Tavaroiden kunto:

Tavarat tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan kaikkien toimituksen yhteydessä saadun liitteiden kanssa. Asiakas vastaa tavaroiden asianmukaisesta pakkaamisesta vahinkojen välttämiseksi kuljetuksen aikana. Ostokuitti tulee suojata asianmukaisesti paketissa estääkseen vahingossa tapahtuvan kadon, väärän sijoittamisen tai vaurioitumisen. Huomaa, että emme hyväksy postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Myymälä ei ole vastuussa tavaran virheistä sen myymisen jälkeen toiselle ostajalle. Emme käsittele väitteitä, jotka liittyvät vahinkoihin, jotka ovat aiheutuneet vahingossa tai tahallisesti, sekä virheisiin, jotka johtuvat epäasianmukaisesta tai riittämättömästä käytöstä ja ylläpidosta. Kaikki reklamaatiot käsitellään neljäntoista työpäivän kuluessa niiden vastaanottamisesta. Vaurioituneet tavarat korjataan tai korvataan uudella samanarvoisella tuotteella. Jos korvaaminen ei ole mahdollista (esimerkiksi saatavuuden vuoksi), KORK.PL sp. z o.o. palauttaa asiakkaalle vastaavan määrän tai tarjoaa muita saatavilla olevia tuotteita valittavaksi myymälästä.

7. Korvausmenetelmä:

Mikäli maksu suoritettiin pankkisiirrolla myymälän tilille, hyvitys suoritetaan käänteisen pankkisiirron kautta. Jos maksu suoritettiin debit- tai luottokortilla, palautamme summan asiakkaan kortille, jota käytettiin tapahtumaan. Jos maksunvälittäjiä kuten PayPalia tai Klarnaa käytettiin, hyvitys suoritetaan kyseiselle tilille.

8. Asiakastuki:

Ota yhteyttä myymälään vahvistaaksesi tarkan palautusosoitteen. KORK.PL:n kanssa sopimatta lähetettyjä lähetyksiä tai niistä, joista ei ole annettu etukäteen tietoa, ei hyväksytä.

puh.: +48 616 616 911 (PL)
puh.: +48 793 995 445 (EN)
puh.: +49 159 04699518 (DE)
sähköposti: biuro(at)kork.pl

Liikeajat: ma-pe klo 8:00 – 16:00

9. Kieli ja lainkäyttöalue:

25. lokakuuta 2011 annetun kuluttajaoikeusdirektiivin 2011/83/EU säännökset koskevat kaikkia palautuskäytäntöön liittyviä kiistoja. Se määrittelee säännöt etä- ja liiketilojen ulkopuolella tehtyjen sopimusten tiedottamisesta sekä etä- ja liiketilojen ulkopuolella tehtyihin sopimuksiin liittyen. Lisäksi direktiivi sääntelee oikeutta vetäytyä etä- ja liiketilojen ulkopuolella tehtyihin sopimuksiin ja yhdenmukaistaa tiettyjä liiketoimien ja kuluttajien välisiä sopimuksia sekä näihin liittyviä muita näkökohtia.

Suojatut maksut
AINA ILMAINEN TOIMITUS
Korkein laatu
tyytyväisyystakuu